vineri, 28 august 2009

Banalităţi (?!?!?)





După cum mă apucasem să zic, am fost oleacă plecat să-mi înscriu maşina în România - şi nu, prietene, nu le-am dat şpagă. Doar cu legea în cap le-am dat; dar atenţie! e nasol, nu faceţi ca mine... Şi cum spuneam, am venit de acasă cu marfă proaspătă, tipilor. Acum ceva timp vă făceam cunoştinţă cu
ROA şi ale sale "Legende cu Lupi" - şi iată că astăzi a sosit clipa să vi-l prezint pe - incredibil - însuşi Elvis.

But wait ! nu e vorba nici de Rege, nici de Popă; poate de un as :-) Numele lui este Elvis Cazacu şi e omul universal de la trupa Eden: chitarist impecabil, compozitor (muzica şi versurile îi aparţin integral), vocalist de excepţie. La fel ca la ROA, discul este auto-produs dar calitatea sunetului e mai mult decât decentă. Nu vă lăsaţi induşi în eroare de titlu, e doar un semn de modestie: banalităţi NU veţi găsi pe acest disc.

Pentru astăzi v-am pregătit o avanpremieră cadou, un Extended-Play de 4 piese plus bonus piesa în lb. engleză "You're the one I need" - dar discul are nu mai puţin de 19 melodii şi... mă tem că mokangiii or să fie dezamăgiţi tura asta mokangiii n-au motiv să fie dezamăgiţi, că 5 piese sunt mai bune decât nimic :-) Eu l-am cumpărat, că artiştii trebuie să trăiască şi din altceva decât din nunţi şi botezuri. Country, folk, pop-rock: muzică bună. Poftiţi, vă rog, luaţi.

Disclaimăr: Colecţia EP "Trezeşte-te" este oferită prietenilor în regim de free sharing, nu reprezintă o încălcare a drepturilor de autor şi nu poate fi folosită în scopuri comerciale. Download link valabil pentru 10 zile. Albumul se aduce pe comandă. Pentru info şi înscriere în listă: la comentarii.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Suna tare bine. N-au si ei un site ceva ? Cat costa CD-ul ?

Marius spunea...

Au un si un site, dar e facut pentru chestia cealalta de care ziceam: nunti, botezuri, diverse ocazii. Pentru partea de creatie exista o sectiune in lucru, deocamdata.
CD-ul costa 10 euro plus expedierea, depinde unde esti - platibili prin PayPal sau mandat postal.

Sorin spunea...

Eu sunt la Roma si as fi interesat. Trebuie sa trimit banii inainte ?

Marius spunea...

Asa ar fi normal, dar fiindca lumea e paranoica din cauza tepelor... discurile sunt in Romania, asa ca cei din tara vor primi CD-ul prin Posta Romana cu plata ramburs (la primire). Studiem aceeasi varianta si pentru cei de prin lume. Costul final s-ar ridica pe la 11-12 euro, totul inclus.
Pentru comenzi ferme imi veti trimite un mail cu adresa exacta unde trebuie sa ajunga pachetul.

Marius spunea...

UPDATE 05.09.2009 Adresa de mail pentru comenzi este excentricdesign@gmail.com. CD-UL va fi expediat în curând pentru cei care s-au înscris în prima listă - cu mulţumiri şi autograf de la autor ;-)

Scaietina spunea...

:)fiecare cu ce-l doare, e musai să te întreb.
ti-ai inscris maşina în România? Şi? E convenabil? Jupânului i-a intrat în cap un gărgăun cu înscris, asigurare ş.a.m.d.

Marius spunea...

Da. Ti-am trimis pe mail.

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE