sâmbătă, 12 septembrie 2009

Ultimul dac

L-am văzut pe o stradă laterală din cartierul roman Villa Bonelli. Blonziu, mai degrabă scund de statură, bermude, şlapi şi tricou supraelastic - mergea legănat-agale vorbind la telefonul mobil. Când am trecut pe lângă el tocmai îi spunea interlocutorului (-toarei), cu un straşnic accent de Sucidava: "Ma che cazzo stai a di' ?"*

Pe faţă o fericire uşor schizofrenică iar în ochi sclipiri de şiretenie ţărănească.

Am respirat uşurat şi mi-am îndreptat instinctiv spatele, mândru la gândul că ai noştri nu se vor contamina niciodată de task-uri, deadline-uri, target sau brainstorming. Poate doar de lavaggio del cervello**.
----------------------------------------------------------------------
*Whadda fuck ya talkin' about ?
** Brainwashing :)


Taxi - Americanofonia

2 comentarii:

Dutu Mihai spunea...

Gagiul ăsta călătoreşte la greu. L-am văzut şi eu prin Friuli. :)

Marius spunea...

O fi Badea Cârţan reîncarnat :-|

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE