sâmbătă, 27 decembrie 2008

Legende cu Lupi

"Nu este perfect pentru că nimic nu este perfect. Ar mai fi fost de învârtit butoane sau de cântat voci sau instrumente, dar eu de meserie nu sunt cântăreţ ci călător. Nu am mai stat pe acasă de vreo 5 ani. Poate despre asta este vorba până la urmă."


Sunt cuvintele pline de modestie ale lui ROA, pe numele lui de scenă. Şi încă: "Legende cu Lupi este un nume generic, o metaforă la tot ce s-a întâmplat de când nu mai locuiesc in România. Albumul este pur şi simplu un jurnal de călătorie. Este o colecţie de amintiri. Am inventat personaje şi locuri care numai în mintea mea au sens... Fiţi îngăduitori de-ar fi să criticaţi. În spatele negrului disc se ascund o mie de gânduri, de nopţi şi de ţigări."

Cine este ROA ? Fost component al trupei Taine Folk , Mircea Romell Alaman (voce, chitară, violoncel, percuţie) s-a născut în 1977 la Braşov iar în prezent trăieşte şi lucrează în State, la Saint-Paul. Şi de sărbători ne face cadou acest album folk - proaspăt, dar cu iz de legendă - numai bun de ascultat iarna cu ochii în zare, când ţi-e dor de România ta. Poftiţi, luaţi Legende Cu Lupi.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sună bine. Recunosc că până acum nu am auzit de ROA dar mă bucur că prin intermediul tău am "dat" de el.

Anonim spunea...

Toţi tipii mişto au plecat în State, Canada, Australia sau prin alte ţări civilizate (prin comparaţie cu Cizma :-) Am mai rămas noi - da' poate odată ne vine mintea la cap...

Mă bucur că-ţi place, e fain de tot albumul; cu prima ocazie o să-l şi cumpăr, din două motive: unul, că ar sta bine de tot în colecţie, alături de Kogaion şi alte rarităţi; şi doi, că n-am mp3 la cass-ul din maşină :-)))

Anonim spunea...

Interesant cadou ...
Imi aduce aminte de tinerete ....
Multumesc

Anonim spunea...

Pentru mine muzica de pe albumul ROA, completeaza un stil de viata pe care l-am trait in anii adolescentei, cand toate lucrurile importante insemnau plecari pe carari de munte cu prietenii, cantari la chitara, foc de tabara si surprinderea acelor imagini in culori si forme. Acea perioaeda inseamna foarte mult pentru mine, m-a format ca om si imi aduce mari satisfactii gandul ca am trait cu adevarat acele momente, nu doar le-am auzit de la altii. Acelasi lucru sunt sigura ca il simt si alti iubitori de munte si muzica folk atunci cand asculta melodiile de pe acest site. Bravo realizatorului si sustinatorilor lui.

Anonim spunea...

un album superb, cu miros de padure si de "iarba verde de acasa". multumesc pentru cadou!si pentru grapheina multumesc inca o data!

Anonim spunea...

minunata muzica ce nu am auzit-o pana acum. multumesc grapheina pentru sugestie. Am sa cumpar si eu albumul.

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE