Considerăm necesar să anunţăm opinia publică internaţională că am găsit explicaţia actelor de violenţă sexuală ale românilor împotriva femeilor italiene. Acestea provin nu din necunoaşterea sau nepăsarea faţă de valorile culturale italiene - ci dimpotrivă, dintr-o prea profundă integrare, o supra-integrare am îndrăzni să spunem, în societatea italiană.
Din cercetările noastre rezultă într-adevăr faptul că românii s-au adaptat extrem de rapid la comportamentul de consumator, iar în topul preferinţelor lor conduce detaşat, alături de Nike şi Guţă, brandul italian de o deosebită valoare internaţională Dolce & Gabbana.
Scandalul şi reacţia italienilor
"Un bărbat cu bustul gol ţintuieşte la pământ o femeie de încheieturi în timp ce aceasta încearcă să se elibereze sub privirea impasibilă a altor bărbaţi" (agenţia de presă ANSA, martie 2007)
Campania publicitară Dolce & Gabbana din 2007 (vezi foto) a fost sancţionată la vremea ei de către guvernul italian prin vocea ministrului de la Diritti e pari opportunità care, indignată, a cerut o intervenţie imediată "a tutela del rispetto della dignità della donna" . Un grup de 13 senatori precum şi sindicatul CGIL au cerut retragerea imediată a spotului publicitar: "La pubblicità rappresenta in maniera non allusiva una vera e propria istigazione allo stupro di gruppo". "Chiediamo come sia possibile far passare nella pubblicità immagini così violente sapendo che essa diventa spesso veicolo di modelli di comportamento". Sindicatul a spus că stiliştii trebuie să ceară scuze tuturor femeilor iar în caz contrar propune pe 8 martie o grevă-boicot a cumpărăturilor de haine de la D&G.
Reacţia românilor
Românii în schimb s-au comportat normal, ca nişte buni consumatori-ţintă, în sensul acţiunii sugerate de această campanie. Au urmat valuri de fapte încununate de cazul Mailat, iar în 2009 revirimentul violurilor ne confirmă că valorile italiene promovate de D&G au fost pe deplin însuşite şi sunt practicate cu entuziasm de către populaţia de origine română din Italia. De unde atunci valul de xenofobie îndreptat împotriva acestora ?
Dezvăluiri şocante
Din surse demne de încredere aflăm că cei patru băieţi folosiţi la filmări ar fi de fapt români angajaţi la negru de către agenţia care s-a ocupat de casting. Adevăratul motiv iese astfel la iveală: furia populară împotriva românilor devine motivată în contextul crizei economice care iată, duce la uzurparea dreptului la cele mai bune locuri de muncă de către imigranţi.
Andaluzia, tărâm al pasiunii
-
Andaluzia este din punct de vedere geografic o comunitate autonomă din
Sudul Spaniei, compusă din opt provincii: Almeria, Cadice, Cordoba,
Granada, Huelva,...
Acum 2 săptămâni
1 comentarii:
,,, nu suntem integrati in societatea italiana ,,, cind va fi integrare macar 50% o sa le dam si noi foc ,o sa ii alergam pe strada cu bate si o sa le punem si bombe ,,, la integrare 100% ii trimitem cu barcile IN AFRICA DIN LAMPEDUSA ,,,SI SA VINA CAND O SA II CHEM EU ,,,
Trimiteți un comentariu