luni, 28 martie 2011

Euro-bolivarul


Știți cumva ce monedă are, mai nou, Italia ? Nu? Păi, vă spun eu: bolivarul venezuelean. Cel puțin așa crede barmanul care mi-a dat azi rest la cafea. N-am făcut scandal, că sunt colecționar.

Ajuns acasă, am intrat pă net să mă documentez, ca sunt și intelectual, și am aflat astfel că Bolivar ăla a fost mason, iar sfîrșitul lumii este aproape, deoarece:

- gagicile din Venezuela au câștigat de șase ori titlul de Miss Univers;
- președintele Venezuelei, Chavez, i-a făcut șase vizite lui Gaddafi, în Libia;
- în prezent un euro valorează oficial cît șase bolivari;

Adică... chestii, treburi, mă-nțelegi ? Și ăla francmason... Aici e lucrătura lu' Damaschin, vă zic io.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE