joi, 21 ianuarie 2010

La Marginea Imperiului

In Italia de la o vreme tot face vîlvă un tip, Pietro Cingolani pe numele lui, cu o carte despre România - plecând de la cazul românilor din Marginea emigraţi la Torino - şi despre cum şi de ce vin românii în Cizmă. O fi interesantă, zic, poate chiar mi-ar plăcea s-o studiez odată - dacă mi-o împrumută cineva, că e cam greu să-mi scoţi din buzunar 26 de euro pe o carte din asta. Nu imposibil, da' greu. Că am alte priorităţi - cum ar fi să mai cumpăr nişte oale şi farfurii de lut. Acuma pe bune, Marginea nu e satul ăla unde se face o ceramică neagră nemaipomenită, şi nu e pe teritoriul culturii Cucuteni - Tripoli, prima din Europa ? Acu' s-a mutat la Torino. Ca să vezi cît am decăzut în numai şase mii de ani, fratre ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE