sâmbătă, 24 mai 2008

Lecţie de bun-simţ

Am invitat un prieten bun să scrie şi el câte ceva aici, pe blogul "grapheina", pentru că e un tip foarte... hopa ! era cât pe ce sa mă justific de ce. Ştiţi ceva ? L-am invitat să scrie pentru că aşa am vrut eu. Ia uitaţi ce-mi răspunde specimenul:

"Bătrâne, e flatant ce îmi zici, dar nu mă bag. Eu nu am timp nici să mă piş, în plus problema mea cea mai mare este că am început sa fac prea multe, numai asta nu făcusem. Eşti o mare excepţie, dar cred că bloggerii aştia sunt persoane cu f. f. mult timp liber... In plus eu sunt şi olecuţă analfabet... chiar de aş avea timp, nu simt nici o bucurie la asta.

Eu, dacă mai arunc bezele peste gard, o fac pentru că mi-e dor de voi, mă, şi sper să mai smulg câte ceva despre voi. Nu îţi face oaste cu rataţi (e de ajuns căpetenia). Nici nu am avut timp şi bun simţ să citesc ce ai mai scris pe acolo, atât de eşuat mă aflu. Dar în rest tu ştii că, de fapt, nu-s rău la inimă...

Sper, Nastratine, la o cafeluţă turcească - comentată in tihnă, ca pe vremuri - să rezolvăm cu nonşalanţă problemele lumii, căci pe ale noastre... e treaba zeilor... "

Mulţumesc, prietene modest. Ai văzut că n-a fost greu ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE