sâmbătă, 8 octombrie 2011

La ochi și după ureche

Mă-ntreabă un prieten mai dăunăzi pe messenger că ce mai fac, cu ce mă mai ocup, și-i zic că lucrez la niște chestii minunat de fascinante. "De exemplu ?" zice - păi, de exemplu, identitatea vizuală a organizațiilor românești din Italia. "O, interesant !" zice. Aiurea, l-am mințit pe bietul om. Păi, nu-i așa, pe cine doamne-iartă-mă l-ar putea durea în cur de chestia asta ? Hai să fim serioși.

Ce-am făcut de fapt e un tabel: am luat niște sigle pe care le-am găsit pe net, prin saiturile care funcționează de-bine-de-rău, și le-am dat un examen. Bine, bine, dar cine ești dumneata să dai examene, să dai note, ce ești vreun profesor ? m-ar putea întreba în cor publicul scandalizat. Păi... de fapt da, sunt și profesor, că așa scrie la diplomă, cică am drept de predare. Deci ciocu' mic, că nu suntem în democrație aicea, da ? Bun.

Deci per total la băieți le-a ieșit media 4,86 - concluzia finală fiind că  majoritatea lucrează românește: ori "la ochi" ori "după ureche". Asta e, nu moare nimeni; cei care n-ați luat notă de trecere - nu mă căutați cu peșcheșul pe acasă, anul ăsta nu dau meditații. Felicitări celor care-au reușit o notă onorabilă.

Siglele nu-s toate, dar m-am plictisit rău tot corectând la lucrări; plus că vreo două dintre cele care lipsesc sunt executate de mine - prin urmare nu puteau participa la examen, fiind excepționale. Eventual mai trimiteți voi propuneri, dacă e; de comentat puteți comenta, dar atenție: notele nu se schimbă :|


3 comentarii:

Scaietina spunea...

Waw! Eu nu incetez sa ma minunez cat de multe asociatii ma circondeaza(sa ma exprim corect in rotaliana) si eu nici nu le vad nici nu le simt:), cred ca e din cauza siglelor de mare impact...

Scaietina spunea...

:))Hah! Ce faina e chestia cu refreshul plin de vorbe de duh!

Marius spunea...

@scaietina - în schimb io, după cum observi, simț enorm și văz monstruos*, ma chère.
____________________________________

*chiar, oare s-o bag si p-asta la vorbele zilei ?

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE