joi, 9 octombrie 2008

Branding Paranoia Blues

A fost lansat astăzi noul album al celor de la SPQR. Se intitulează "Virtus Romana" şi are nu mai puţin de 14 piese în cel mai pur stil eclectic-rock.


Piesa forte a discului este Branding Paranoia Blues - hitul de mare succes al acestei veri în mediul publicitarilor europeni.

Pentru realizarea designului grafic al CD-ului membrii trupei au apelat la Excentric Design Studio, cunoscut pe plan internaţional pentru creaţiile sale originale. Marius Lupu, art directorul faimosului studio a declarat in exclusivitate pentru Grapheina:

"Am lucrat la acest design aproape jumătate de oră, combinând în mod îndrăzneţ schiţe făcute de mână în Piazza Navona cu efecte Photoshop şi poze furate de pe internet. Marea noastră părere de rău constă în faptul că Trupa SPQR nu există, de fapt, numele CD-ului - Virtus Romana - fiind de asemenea inventat, în totalitate, în timpul pauzei de cafea de ieri de la ora 10. Vedeţi dvs., noi nici în pauză nu ne putem abţine..."
Surse din interior confirmă faptul că agenţia Excentric Design Studio este renumită atât pentru abordările sale scandaloase ale branding-ului de companie ( citat: "vecine cu paranoia" ) cât şi pentru preţurile de dumping care destabilizează în mod continuu piaţa internaţională.

1 comentarii:

Mihai Duţu spunea...

:)))) Prea tare. :D

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE