luni, 13 octombrie 2008

Branding Paranoia Blues 2















M-am gândit sa promovez şi eu imaginea ţării noastre în lume. Astăzi am conceput un afiş pentru maşina naţională. Datorită faptului că este adresat unui public-ţintă internaţional sloganul este în limba engleză, deşi varianta în limba română este mult mai reuşită.

Ea sună aşa: "Sandero? Pizdă!"

Casele de lenjerie intimă (fabricile de chiloţi) care doresc să se alăture campaniei ar fi bine să n-o facă, deoarece studiile au arătat că noua emblemă Dacia seamănă mult mai mult cu un desfăcător de bere decât cu o pizdă; această din urmă asemănare fiind rezervată emblemei casei-mamă Renault. Dar despre acest subiect într-o emisiune viitoare... acum mi se spune că trebuie să mă pregătesc pentru vizită...

[N-am nimic cu Sandero, am auzit chiar că ar merge bine, dar nu m-am putut abţine, emblema merită toţi banii... N.A.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE