joi, 10 aprilie 2008

Scrisori-in-lant

Am primit mai zilele trecute pe mail scrisoarea de mai jos, fapt care m-a facut sa ma gandesc cu nostalgie la vremurile bune de odata cand gaseai in cutia postala scrisori de felul asta.

Ele iti garantau norocul, fericirea, sanatatea si banii. Recunosc ca intotdeauna am fost prea lenes si nu le-am dat curs si, desi acum internetul imi face sarcina mult mai usoara, continui si perseverez cu incapatanare in acest comportament josnic si de neinteles...


Pe de alta parte ma bucur de cate ori primesc asa ceva. Lista de e-mailuri care imi parvine odata cu scrisoarea o adaug la colectia mea de adrese pentru ca nu se stie niciodata, nu-i asa ? mai ales in ziua de azi, cand networking-ul este asa la moda... Asa ca de fiecare data sunt recunoscator celui care imi face astfel de "cadouri". Sper ca v-am facut sa zambiti...

Iata scrisoarea:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Nu rade, citeste inainte!
Sper sa functioneze!
cred ca am luat-o si eu razna.... am inceput sa cred
in prostii!
TUTUROR Va spun - mi s-a parut amuzant, am facut
testul si m-au sunat
inainte sa termin de povestit!! S-a implinit ceva
neasteptat. Sa vi se
implineasca si voua ceea ce va doriti!
Oameni buni......l-am facut si.............jur ca..........dorinta mi s-a
implinit in 15 minute.
Inca ma mai mir. Sa joci nu costa nimic.
SUERTE
Noroc!
> > > > > >
Vraja Vrajitorie
Intradevar functioneaza. Acum cateva luni am primit
un e-mail asemanator
cu acesta pe care vi-l trimit si am urmat
instructiunile. A doua zi mi
s-a implinit dorinta si era ceva care nu se putea
intampla accidental,
adica era o dorinta aproape imposibila..... si s-a
implinit.
Asa ca acum va trimit ce am primit ca sa incercaati si
voi.
Noroc!
Va asigur ca e adevarat pentru ca am avut rezultate in
mai putin de o ora.
Nu costa sa incercati...Puteti incerca si vedeti,
chiar daca unii spun
"nu cred in vrajitoare, dar "se stiu".
Pune-ti o dorinta...si vezi ce sa va intampla...Incepe
sa te gandesti la
ceva ce-ti doresti cu adevarat pentru ca
functioneaza...
Persoana care mi-a trimis acest mesaj mi-a zis ca
dorinta i-a fost
indeplinita la 10 minute dupa ce a citit mesajul si
atunci m-am gandit
sa-l trimit. Vrajitoarele iti vor implini o dorinta!!!
Pune-ti dorinta cand se termina numaratoarea
inversa!!!
10...09...08...07...06....05...04...03...02...01...
*****Pune-ti dorinta********
Trimite acest mesaj la10 persoane in decurs de o ora.
Daca-l trimiti, dorinta ta se va realiza. Daca nu-l
trimiti, se va
intampla exact inversul dorintei tale........
Dupa aceea imi spui ce s-a intamplat."""""

-------------------------------------------------------------------------------------------

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARHIVA GRAPHEINA

TOP 5 POSTĂRI POPULARE

BLOGGERI ROMÂNI ÎN ITALIA

CINE ? CE ? UNDE ? CÂND ? CUM ?

PUBLICITATE